Maaltijdservice - Meer informatie

Voor akties en webshop klik hier

 

Hebt u vragen of opmerkingen over de bezorging en over de maaltijd, bijvoorbeeld over smaak of temperatuur, dan kunt u contact opnemen met Betula, telefoon: 0545 – 46 99 86 op maandag, woensdag en donderdag van 13.30 - 17.00 uur en op dinsdag en vrijdag van 09.00-12.00 uur.

Afmelden voor een maaltijd

Het afmelden kan tot vier werkdagen voor de bezorging worden doorgegeven aan Betula (zie hierboven). 
Op zaterdag zijn we uitsluitend voor noodgevallen bereikbaar van 08.30 - 09.00 uur.

Als u buiten deze tijden een afmelding doorgeeft, zijn wij genoodzaakt de maaltijd in rekening te brengen. Uitzonderingen op deze regel zijn onvoorziene omstandigheden, waardoor u niet tijdig af kunt zeggen. U wordt bijvoorbeeld plotseling opgenomen in het ziekenhuis.

Stopzetten van de Maaltijdservice

Als u wilt stoppen met de maaltijdservice, dan moet u contact opnemen met Betula, telefoon: 0545 - 46 99 86.

Betaling

Na iedere maand wordt het bedrag van het aantal afgenomen maaltijden, voorgerechten, bij -en nagerechten gefactureerd en vervolgens automatisch van uw bankrekening afgeschreven.Hebt u vragen over de betaling van de maaltijd dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Food Connect telefoon: 0888 – 10 10 10.

Tegemoetkoming in de kosten

Afhankelijk van uw inkomen en uw vermogen zou u recht kunnen hebben op een tegemoetkoming in de kosten voor de maaltijden via de regeling Bijzondere Bijstand. Meer informatie over bovenstaande regeling kunt u krijgen bij de gemeente Berkelland,
telefoon: 0545 – 250 250.

Invullen van de menulijst

Voor elke dag waarop u een maaltijd thuisbezorgd krijgt, is het de bedoeling dat u uw eigen maaltijd samenstelt. U kunt per dag uit elke categorie vlees, aardappelen, groenten en sauzen van het menu, één soort kiezen. Wij verzoeken u de menulijst als volgt in te vullen: Met een blauwe of zwarte pen moet u het vakje volledig inkleuren (absoluut niet met een rode kleur!) Wanneer u geen keuze maakt, wordt voor u een dagmenu gekookt. Indien u op een bepaalde dag geen maaltijd nodig heeft, kunt u dit aangeven d.m.v. het zwart maken van het vakje “geen maaltijd” bij de desbetreffende dag. U hoeft dit dan niet meer telefonisch (4 dagen van te voren) door te geven. Bij de keuze van een één pansgerecht (nasi, bami, spaghetti, macaroni of stampot) is er geen mogelijkheid om extra groenten te bestellen. Indien u soep, een bijgerecht en/of een toetje wenst, dan dient u dit ook aan te geven op de menulijst. U wordt verzocht om het formulier niet te vouwen. Om beschadiging van de afleesapparatuur te voorkomen vragen wij u geen gebruik te maken van nietjes, paperclips, plakband en/of typ-ex.